Üldtööplaan
Orissaare Gümnaasiumi 2022. - 2023. õppeaasta üldtööplaan | |||
Vastu võetud õppenõukogu otsusega, õppenõukogu nr 6, 30.08. 2022 | |||
1. Üldsätted Kooli üldtööplaan on põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse (RTI, 05.07.2010, 41 240) §70 lg 1 p 1 kohaselt kooli õppe-ja kasvatustegevuse alane kohustuslik dokument. Haridus- ja teadusministri 25. augusti 2010. a määruses nr 52 § 4 on sätestatud, et üldtööplaan on koolidokument, milles määratletakse kooli ühe õppeaasta tegevuskava, lähtudes kooli arengukavast ja õppekavast, õppeaasta üldeesmärkidest ja eelmise aasta töö kokkuvõttest. Nimetatud määruse § 5 kohaselt vormistatakse üldtööplaan alapunktidena vastavalt tegevusvaldkondadele. Igas alapunktis määratletakse ülesanded, tegevused, vastutajad ja tähtajad. Haridus- ja teadusministri 23.augusti 2010. a määruse nr 44 § 1 lg 2 kohaselt tuleb kooli üldtööplaanis määrata enne õppeaasta algust kavandatud õppenõukogu tegevus üheks õppeaastaks. Vabariigi Valitsuse 8. märtsi 2001. a määruse nr 89 § 7 lg 4 ja 5 kohaselt tuleb kooli üldtööplaanis kavandada klassi- ja koolivälised liiklusalased üritused. Ürituste läbiviimise eest vastutab kooli juhtkond. Kooli üldtööplaani liikluskasvatuse osa koostamisel arvestatakse lapse iga ja tema rolle liikluses. Haridus- ja teadusministri 25. augusti 2010. a määruse nr 52 § 5 lg 2 ja lg 3 kohaselt kindlustab üldtööplaani täitmise kooli direktor. Üldtööplaani säilitatakse kolm aastat. Alates 01.09.2010 tuleb haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 § 2 p 2 kohaselt kinnitada üldtööplaan iga õppeaasta alguseks. |
|||
2. Õppeaasta üldeesmärgid | |||
Uue arengukava koostamine | |||
Väärtuskasvatuse elluviimine | |||
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | |||
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | |||
3. Kavandatud ülesanded, tegevused, vastutajad. | |||
3.1. Tegevused lähtuvalt arengukavast | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
2023.-2026. aasta arengukava koostamine | Arengukava koostamisprotsessi algatamine | direktor | september 2022 |
Arengukava koostamise ideekorje kollektiivis | 19 - 25. sept | ||
Arengukava eelnõu koostamise ajakava ja täpsema korralduse (sh kaasamine) kinnitamine | sept | ||
Arengukava eelnõu koostamine | 26.- 30. sept | ||
Avalik ideekorje | |||
Arengukava eelnõu suunamine täiendusettepanekute esitamiseks õppenõukogu liikmetele, hoolekogu ja õpilasesinduse liikmetele | 3. okt - 7. okt | ||
Arengukava eelnõu suunamine arvamuse andmiseks huvigruppidele. Täiendusettepanekute esitamine, aregukava eelnõu avalik arutelu, | |||
Arengukava eelnõu läbiarutamine ja heakskiitmine õppenõukogus | |||
Arengukava eelnõu avalikustamine kooli kodulehel | |||
Parandusettepanekute arutelu ja arengukava eelnõu muutmine ning kooskõlastamine. | |||
Kooskõlastatud eelnõu esitamine vallavalitsusele | novembri keskel | ||
Arengukava eelnõu avalikustamine | |||
Arengukava eelnõu muudatusettepanekute kokkuvõtte koostamine ja esitamine vallavalitsusele | |||
Arengukava eelnõu täpsustamine vastavalt valitsuse seisukohale | detsember | ||
Arengukava kinnitamine | detsember | ||
3.2. Tegevused lähtuvalt õppekavast | |||
Õppekava eesmärk: Koostöö suurendamine lõimingu valdkonnas | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Üldpädevustega seotud tunnivälised tegevused | Euroopa päev | võõrkeelte õpetajad | |
Liikumisnädal | spordiõpetajad | ||
Õpetajate päev | 12. klj, huvijuht | ||
Gümnaasiumi koolikatsed | 12. klj, huvijuht | ||
Näitemängupäev | kirjandusõp-d, kljuh.-d, huvijuht | ||
Kooli sünnipäev | huvijuht | ||
Rahvusvaheline muusikapäev | muusika õp, huvijuht | ||
Õpitoad 1.- 4. klassi õpilastele vanematega | Algklasside õpetajad | ||
Advendihommik | huvijuht | ||
Jõululaat | S. Vaht | ||
Jõulupeod | 8. ja 11. kl, kljuh., huvijuht | ||
Playback | huvijuht | ||
Sõbrapäev | 10. klass | ||
EV 104 aktus | huvijuht | ||
ainenädalad | ainesektsioonid | ||
Viimase koolikella aktused | Huvijuht, 8. ja 11. kl, kljuh | ||
Õppekäigud | 1.- 4. kl projektõpe | M. Tamm | |
5. klassi õppereis Koguva muuseumisse | K. Kirs | ||
Sisekaitsesuuna praktikalaagrid | H. Kurg | ||
„Tuleviku kompass”, karjääripäev 9. klass; gümnaasium | T. Kand | ||
Töövarjupäev | T. Kand | ||
6., 8. 9. ja gümnaasiumi klasside õppereisid | klassijuhatajad, ettevõtlikkusõppe koordinaator, õpilased | ||
Oskuste päev ametikoolis 9. klassi õpilastele | T. Kand | ||
Algklasside õppereisid maakonnas | klassijuhatajad | ||
3.3. Tegevused lähtuvalt õppeaasta üldeesmärkides | |||
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | |||
Väärtuskasvatuse elluviimine | |||
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | Kooli tugimeeskonna iganädalased ning regulaarsed töökoosolekud | HEVKO | september -mai |
Lapsevanemate kaasamine töös HEV õpilastega | HEVKO | september -mai | |
Koostöö tegemine erinevate erialaspetsialistidega (Rajaleidja, Saaremaa Laste ja Perede Tugikeskus, Saaremaa Toetava Hariduse Keskus). | HEVKO | september -mai | |
Õpilaste individuaalse toetuse osas järgida toimivaid süsteeme, eelkõige läbimõeldud IÕK-sid. | õppealajuhataja | september -mai | |
Tugisüsteemide rakendamine | HEVKO | september - juuni | |
Logopeediline nõustamine | Logopeed | september - juuni | |
Eripedagoogiline nõustamine | Eripedagoog | september - juuni | |
Psühholoogiline nõustamine | Psühholoog Toetava Hariduse Keskus | oktoober - mai | |
Sotsiaalpedagoogiline nõustamine | sotsiaalpedagoog | september - juuni | |
Liikumisvahetundide läbiviimine | huvijuht, klassijuhatajad | oktoober - aprill | |
Õpilase arenguvestlused | klassijuhatajad, vajadusel HEVKO | september - juuni | |
Pikapäevarühma töö tõhustamine, vaba aja sisustamine, optimaalse ruumilahenduse leidmine | pikapäevarühma kasvatajad, direktor | september - juuni | |
Koostöö Tartu ülikooli teaduskooliga | õppealajuhataja | september - aprill | |
Õpilaste suunamine aineolümpiaadidele, võistlustele, konkurssidele | õpetajad, huvijuht | september - juuni | |
Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine | pedagoogiline kollektiiv, huvijuht | september - juuni | |
Tagasiside saamine | Õpilaste ja lapsevanemate rahulolu-uuringud (HARNO) | klassijuhatajad | II poolaasta |
Uuringutulemuste analüüs, edasiste tegevuste kavandamine | õppealajuhataja, direktor | II poolaasta | |
Õpetaja eneseanalüüsi vormi täiustamine eelkõige õpilaste individuaalse arengu toetamise osas. | õppealajuhataja | II poolaasta | |
Õpilaste arenguvestlused, parendusettepanekute esitamine juhtkonnale | klassijuhatajad | juuni 2023 | |
Väärtuskasvatuse elluviimine | Töökoosolek "Väärtuskasvatus ja selle elluviimine" | direktor | oktoober 2022 |
Kooli põhiväärtuste selgitamine õpilastele ja lapsevanematele | klassijuhatajad | september - juuni | |
Sisekontroll, kohene reageerimine kokkulepitud reeglite eiramise korral | õppealajuhataja, direktor | september - juuni | |
Õpilasesinduse ja klassijuhatajate kaasamine märkama ja tutvustama väärtuskasvatuslikult olulisi tegevusi. | huvijuht, klassijuhatajad | september - juuni | |
Kooli infolehe väljaandmine | huvijuht, emakeeleõpetajad | september - juuni | |
Peame kinni kokkulepetest ja oleme ise eeskujuks. | kollektiivi liikmed | september - juuni | |
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | Lõimingu läbiviimise korra kehtestamine | direktor | I poolaasta |
Loov- ja uurimistööde läbiviise korra kehtestamine | direktor | november 2022 | |
Uurimistööde juhendi kaasajastamine | direktor, õppealajuhataja, HEVKO | november 2022 | |
Õppekäikude regulatsiooni loomine | direktor | ||
Kooli dokumentatsiooni seire, vajadusel uuendamine | direktor | september - juuni | |
3.4. Tegevused lähtuvalt eelmise aasta töö kokkuvõttest | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Funktsionaalse lugemisoskuse tõhustamine | Jätkata õpilaste iseseisva lugemis- ja tõlgendamisoskuse arendamist kõikides õppeainetes. Sisekontroll: ainetundide külastamine - tunniülesannete analüüs, dokumentatsiooni kontroll | õppealajuhataja | september – mai |
Koostöö suurendamine lõimingu valdkonnas | Planeerida vähemalt üks õppeaineid lõimiv tund või tegevus I poolaastasse ning teine II poolaastasse, esitada läbi viidud tundide kohta õppealajuhatajale tunnianalüüs. | õppealajuhataja | september – mai |
Ainesektsioonide töö edendamine | Kinnitada ainesektsioonide nimekiri, eraldada eelarvest ainesektsiooni tegevuseks konkreetne summa, täpsustada ülesanded ja aruandlus. | direktor | september- juuni |
Ainesektsioonide koosolekud koostöö planeerimiseks. Ainesektsioonide töö planeerimisel kasutada jätkuvalt etteantud vormi, töö planeerimisel lähtuda kooli õppekavast ja üldpädevustest. Koosolekud protokollitakse, protokollid esitatakse direktorile. Õppeaasta lõpus eitatakse direktorile töö analüüs koos parendusettepanekutega. | ainesektsioonide juhid | September – mai | |
Õpilaste rahulolu suurendamine koolilõunaga | Koostöös peakokaga analüüsida koolilõuna menüüd ja leida sisemisi reserve. | direktor, peakokk | 2 korda õppeaastas |
Eestvedamise protsessi tõhustamine | Juhtkonna supervisioon. | direktor | september, jaanuar |
Kaasav juhtimiskultuuri edendamine, mis on suunatud sisendi saamisele töötajatelt. Inspireeriva motiveerimise suurendamine. | juhtkonna liikmed | september - juuni | |
Kogukonna informeerimine kooli tegevustest ja arenguvajadustest | Artiklid kohalikus infolehes, kooli facebooki lehel, kooli infolehe väljaandmine paberkandjal | direktor, huvijuht | september - juuni |
Kooli õuesõppeala rajamine | Esmavajalike õuesõppevahendite ostmine | direktor, majandusjuhataja | september - juuni |
Kooli õueala planeerimine, eskiislahenduse koostamine | direktor, majandusjuhataja | september - juuni | |
3.5. Liikluskasvatusalane tegevus | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Kooli korraldatavad liikluskasvatusalased tegevused | Liiklustunnid algklassides | klassijuhatajad | aastaringselt |
Jalgratturikoolitus 3. klassis | klassijuhataja | ||
Kampaania „Kanna helkurit” | huvijuht | ||
Osalemine kampaaniates ja koolivälistel üritustel | KEAT koolitus ja laager | 6. klassi juhataja | mai- juuni |
2.6. Õppenõukogu tegevus | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Õppenõukogu korralised koosolekud õppenõukogu pädevuses olevate ülesannete täitmiseks | Õppenõukogu esimees | ||
Arengukava eelnõu läbiarutamine õppenõukogus | Õppenõukogu esimees | ||
1. 12. klassi õppetöö lõpetamine ja täiendava õppetöö vajaduse hindamine. | Õppenõukogu esimees | ||
1. Klassikursuste lõpetamine ja järgmisesse klassi üleviimine, 2. Täiendava õppetöö vajaduse hindamine ja määramine, 3. Õpilaste tunnustamine kiituskirjaga | Õppenõukogu esimees | ||
1. ÕN liikmete määramine, kes allkirjastavad lõputunnistused, 2. Põhikooli lõpetamine, 3. Põhikooli lõputunnistuse väljaandmine, 4. Õpilaste tunnustamine ainekiituskirjaga, 5. Gümnaasiumi lõpetamine, 6. Gümnaasiumi lõputunnistuse väljaandmine, 7. Õpilaste tunnustamine hõbe- või kuldamedaliga | Õppenõukogu esimees | ||
1. Õppeaasta kokkuvõtted: sise- ja välishindamise tulemused, 2. Õppekava muudatuste arutamine | Õppenõukogu esimees |
Orissaare Gümnaasiumi 2022. - 2023. õppeaasta üldtööplaan | |||
Vastu võetud õppenõukogu otsusega, õppenõukogu nr 6, 30.08. 2022 | |||
1. Üldsätted Kooli üldtööplaan on põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse (RTI, 05.07.2010, 41 240) §70 lg 1 p 1 kohaselt kooli õppe-ja kasvatustegevuse alane kohustuslik dokument. Haridus- ja teadusministri 25. augusti 2010. a määruses nr 52 § 4 on sätestatud, et üldtööplaan on koolidokument, milles määratletakse kooli ühe õppeaasta tegevuskava, lähtudes kooli arengukavast ja õppekavast, õppeaasta üldeesmärkidest ja eelmise aasta töö kokkuvõttest. Nimetatud määruse § 5 kohaselt vormistatakse üldtööplaan alapunktidena vastavalt tegevusvaldkondadele. Igas alapunktis määratletakse ülesanded, tegevused, vastutajad ja tähtajad. Haridus- ja teadusministri 23.augusti 2010. a määruse nr 44 § 1 lg 2 kohaselt tuleb kooli üldtööplaanis määrata enne õppeaasta algust kavandatud õppenõukogu tegevus üheks õppeaastaks. Vabariigi Valitsuse 8. märtsi 2001. a määruse nr 89 § 7 lg 4 ja 5 kohaselt tuleb kooli üldtööplaanis kavandada klassi- ja koolivälised liiklusalased üritused. Ürituste läbiviimise eest vastutab kooli juhtkond. Kooli üldtööplaani liikluskasvatuse osa koostamisel arvestatakse lapse iga ja tema rolle liikluses. Haridus- ja teadusministri 25. augusti 2010. a määruse nr 52 § 5 lg 2 ja lg 3 kohaselt kindlustab üldtööplaani täitmise kooli direktor. Üldtööplaani säilitatakse kolm aastat. Alates 01.09.2010 tuleb haridus- ja teadusministri 23. augusti 2010. a määruse nr 44 § 2 p 2 kohaselt kinnitada üldtööplaan iga õppeaasta alguseks. |
|||
2. Õppeaasta üldeesmärgid | |||
Uue arengukava koostamine | |||
Väärtuskasvatuse elluviimine | |||
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | |||
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | |||
3. Kavandatud ülesanded, tegevused, vastutajad. | |||
3.1. Tegevused lähtuvalt arengukavast | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
2023.-2026. aasta arengukava koostamine | Arengukava koostamisprotsessi algatamine | direktor | september 2022 |
Arengukava koostamise ideekorje kollektiivis | 19 - 25. sept | ||
Arengukava eelnõu koostamise ajakava ja täpsema korralduse (sh kaasamine) kinnitamine | sept | ||
Arengukava eelnõu koostamine | 26.- 30. sept | ||
Avalik ideekorje | |||
Arengukava eelnõu suunamine täiendusettepanekute esitamiseks õppenõukogu liikmetele, hoolekogu ja õpilasesinduse liikmetele | 3. okt - 7. okt | ||
Arengukava eelnõu suunamine arvamuse andmiseks huvigruppidele. Täiendusettepanekute esitamine, aregukava eelnõu avalik arutelu, | |||
Arengukava eelnõu läbiarutamine ja heakskiitmine õppenõukogus | |||
Arengukava eelnõu avalikustamine kooli kodulehel | |||
Parandusettepanekute arutelu ja arengukava eelnõu muutmine ning kooskõlastamine. | |||
Kooskõlastatud eelnõu esitamine vallavalitsusele | novembri keskel | ||
Arengukava eelnõu avalikustamine | |||
Arengukava eelnõu muudatusettepanekute kokkuvõtte koostamine ja esitamine vallavalitsusele | |||
Arengukava eelnõu täpsustamine vastavalt valitsuse seisukohale | detsember | ||
Arengukava kinnitamine | detsember | ||
3.2. Tegevused lähtuvalt õppekavast | |||
Õppekava eesmärk: Koostöö suurendamine lõimingu valdkonnas | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Üldpädevustega seotud tunnivälised tegevused | Euroopa päev | võõrkeelte õpetajad | |
Liikumisnädal | spordiõpetajad | ||
Õpetajate päev | 12. klj, huvijuht | ||
Gümnaasiumi koolikatsed | 12. klj, huvijuht | ||
Näitemängupäev | kirjandusõp-d, kljuh.-d, huvijuht | ||
Kooli sünnipäev | huvijuht | ||
Rahvusvaheline muusikapäev | muusika õp, huvijuht | ||
Õpitoad 1.- 4. klassi õpilastele vanematega | Algklasside õpetajad | ||
Advendihommik | huvijuht | ||
Jõululaat | S. Vaht | ||
Jõulupeod | 8. ja 11. kl, kljuh., huvijuht | ||
Playback | huvijuht | ||
Sõbrapäev | 10. klass | ||
EV 104 aktus | huvijuht | ||
ainenädalad | ainesektsioonid | ||
Viimase koolikella aktused | Huvijuht, 8. ja 11. kl, kljuh | ||
Õppekäigud | 1.- 4. kl projektõpe | M. Tamm | |
5. klassi õppereis Koguva muuseumisse | K. Kirs | ||
Sisekaitsesuuna praktikalaagrid | H. Kurg | ||
„Tuleviku kompass”, karjääripäev 9. klass; gümnaasium | T. Kand | ||
Töövarjupäev | T. Kand | ||
6., 8. 9. ja gümnaasiumi klasside õppereisid | klassijuhatajad, ettevõtlikkusõppe koordinaator, õpilased | ||
Oskuste päev ametikoolis 9. klassi õpilastele | T. Kand | ||
Algklasside õppereisid maakonnas | klassijuhatajad | ||
3.3. Tegevused lähtuvalt õppeaasta üldeesmärkides | |||
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | |||
Väärtuskasvatuse elluviimine | |||
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Õpilaste individuaalse arengu toetamine | Kooli tugimeeskonna iganädalased ning regulaarsed töökoosolekud | HEVKO | september -mai |
Lapsevanemate kaasamine töös HEV õpilastega | HEVKO | september -mai | |
Koostöö tegemine erinevate erialaspetsialistidega (Rajaleidja, Saaremaa Laste ja Perede Tugikeskus, Saaremaa Toetava Hariduse Keskus). | HEVKO | september -mai | |
Õpilaste individuaalse toetuse osas järgida toimivaid süsteeme, eelkõige läbimõeldud IÕK-sid. | õppealajuhataja | september -mai | |
Tugisüsteemide rakendamine | HEVKO | september - juuni | |
Logopeediline nõustamine | Logopeed | september - juuni | |
Eripedagoogiline nõustamine | Eripedagoog | september - juuni | |
Psühholoogiline nõustamine | Psühholoog Toetava Hariduse Keskus | oktoober - mai | |
Sotsiaalpedagoogiline nõustamine | sotsiaalpedagoog | september - juuni | |
Liikumisvahetundide läbiviimine | huvijuht, klassijuhatajad | oktoober - aprill | |
Õpilase arenguvestlused | klassijuhatajad, vajadusel HEVKO | september - juuni | |
Pikapäevarühma töö tõhustamine, vaba aja sisustamine, optimaalse ruumilahenduse leidmine | pikapäevarühma kasvatajad, direktor | september - juuni | |
Koostöö Tartu ülikooli teaduskooliga | õppealajuhataja | september - aprill | |
Õpilaste suunamine aineolümpiaadidele, võistlustele, konkurssidele | õpetajad, huvijuht | september - juuni | |
Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine | pedagoogiline kollektiiv, huvijuht | september - juuni | |
Tagasiside saamine | Õpilaste ja lapsevanemate rahulolu-uuringud (HARNO) | klassijuhatajad | II poolaasta |
Uuringutulemuste analüüs, edasiste tegevuste kavandamine | õppealajuhataja, direktor | II poolaasta | |
Õpetaja eneseanalüüsi vormi täiustamine eelkõige õpilaste individuaalse arengu toetamise osas. | õppealajuhataja | II poolaasta | |
Õpilaste arenguvestlused, parendusettepanekute esitamine juhtkonnale | klassijuhatajad | juuni 2023 | |
Väärtuskasvatuse elluviimine | Töökoosolek "Väärtuskasvatus ja selle elluviimine" | direktor | oktoober 2022 |
Kooli põhiväärtuste selgitamine õpilastele ja lapsevanematele | klassijuhatajad | september - juuni | |
Sisekontroll, kohene reageerimine kokkulepitud reeglite eiramise korral | õppealajuhataja, direktor | september - juuni | |
Õpilasesinduse ja klassijuhatajate kaasamine märkama ja tutvustama väärtuskasvatuslikult olulisi tegevusi. | huvijuht, klassijuhatajad | september - juuni | |
Kooli infolehe väljaandmine | huvijuht, emakeeleõpetajad | september - juuni | |
Peame kinni kokkulepetest ja oleme ise eeskujuks. | kollektiivi liikmed | september - juuni | |
Koolikorralduslike dokumentide uuendamine | Lõimingu läbiviimise korra kehtestamine | direktor | I poolaasta |
Loov- ja uurimistööde läbiviise korra kehtestamine | direktor | november 2022 | |
Uurimistööde juhendi kaasajastamine | direktor, õppealajuhataja, HEVKO | november 2022 | |
Õppekäikude regulatsiooni loomine | direktor | ||
Kooli dokumentatsiooni seire, vajadusel uuendamine | direktor | september - juuni | |
3.4. Tegevused lähtuvalt eelmise aasta töö kokkuvõttest | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Funktsionaalse lugemisoskuse tõhustamine | Jätkata õpilaste iseseisva lugemis- ja tõlgendamisoskuse arendamist kõikides õppeainetes. Sisekontroll: ainetundide külastamine - tunniülesannete analüüs, dokumentatsiooni kontroll | õppealajuhataja | september – mai |
Koostöö suurendamine lõimingu valdkonnas | Planeerida vähemalt üks õppeaineid lõimiv tund või tegevus I poolaastasse ning teine II poolaastasse, esitada läbi viidud tundide kohta õppealajuhatajale tunnianalüüs. | õppealajuhataja | september – mai |
Ainesektsioonide töö edendamine | Kinnitada ainesektsioonide nimekiri, eraldada eelarvest ainesektsiooni tegevuseks konkreetne summa, täpsustada ülesanded ja aruandlus. | direktor | september- juuni |
Ainesektsioonide koosolekud koostöö planeerimiseks. Ainesektsioonide töö planeerimisel kasutada jätkuvalt etteantud vormi, töö planeerimisel lähtuda kooli õppekavast ja üldpädevustest. Koosolekud protokollitakse, protokollid esitatakse direktorile. Õppeaasta lõpus eitatakse direktorile töö analüüs koos parendusettepanekutega. | ainesektsioonide juhid | September – mai | |
Õpilaste rahulolu suurendamine koolilõunaga | Koostöös peakokaga analüüsida koolilõuna menüüd ja leida sisemisi reserve. | direktor, peakokk | 2 korda õppeaastas |
Eestvedamise protsessi tõhustamine | Juhtkonna supervisioon. | direktor | september, jaanuar |
Kaasav juhtimiskultuuri edendamine, mis on suunatud sisendi saamisele töötajatelt. Inspireeriva motiveerimise suurendamine. | juhtkonna liikmed | september - juuni | |
Kogukonna informeerimine kooli tegevustest ja arenguvajadustest | Artiklid kohalikus infolehes, kooli facebooki lehel, kooli infolehe väljaandmine paberkandjal | direktor, huvijuht | september - juuni |
Kooli õuesõppeala rajamine | Esmavajalike õuesõppevahendite ostmine | direktor, majandusjuhataja | september - juuni |
Kooli õueala planeerimine, eskiislahenduse koostamine | direktor, majandusjuhataja | september - juuni | |
3.5. Liikluskasvatusalane tegevus | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Kooli korraldatavad liikluskasvatusalased tegevused | Liiklustunnid algklassides | klassijuhatajad | aastaringselt |
Jalgratturikoolitus 3. klassis | klassijuhataja | ||
Kampaania „Kanna helkurit” | huvijuht | ||
Osalemine kampaaniates ja koolivälistel üritustel | KEAT koolitus ja laager | 6. klassi juhataja | mai- juuni |
2.6. Õppenõukogu tegevus | |||
Ülesanne | Tegevused | Vastutaja | Tähtaeg |
Õppenõukogu korralised koosolekud õppenõukogu pädevuses olevate ülesannete täitmiseks | Õppenõukogu esimees | ||
Arengukava eelnõu läbiarutamine õppenõukogus | Õppenõukogu esimees | ||
1. 12. klassi õppetöö lõpetamine ja täiendava õppetöö vajaduse hindamine. | Õppenõukogu esimees | ||
1. Klassikursuste lõpetamine ja järgmisesse klassi üleviimine, 2. Täiendava õppetöö vajaduse hindamine ja määramine, 3. Õpilaste tunnustamine kiituskirjaga | Õppenõukogu esimees | ||
1. ÕN liikmete määramine, kes allkirjastavad lõputunnistused, 2. Põhikooli lõpetamine, 3. Põhikooli lõputunnistuse väljaandmine, 4. Õpilaste tunnustamine ainekiituskirjaga, 5. Gümnaasiumi lõpetamine, 6. Gümnaasiumi lõputunnistuse väljaandmine, 7. Õpilaste tunnustamine hõbe- või kuldamedaliga | Õppenõukogu esimees | ||
1. Õppeaasta kokkuvõtted: sise- ja välishindamise tulemused, 2. Õppekava muudatuste arutamine | Õppenõukogu esimees |